Radioactive

Hej på er! Brukar kunna ha lite bloggpauser här och där men det här är nog det extremaste hittills.
Mycket har hänt sen vi sågs sist. Jag har blivit moster, majoriteten av mina vänner har tagit studenten, jag har börjat jobba och jag har varit på Sundsvalls Gatufest med sjukt härliga människor.

För det första har världens underbaraste systerson Melker kommit till världen, den 11:e april 2013. En dag efter min storasyster som (precis som vi alla) blev lättad att lillkillen fick en egen dag, även om det hade varit en fin födelsedagspresent.
Jag sitter just nu och lyssnar på lite musik, bloggar och kollar runt på weheartit och annat fint samt laddar litegrann inför Melkers dop imorgon. Kamerabatteriet ligger på laddning och förhoppningsvis får jag tummen ur arslet och lägger upp lite bilder här.
Annars händer det inte så mycket, livet flyter på som vanligt med jobb, kompisar och träning. Försöker hinna med så mycket som möjligt men det blir kanske inte så mycket av allt som jag kanske skulle velat.

Många av mina äldre vänner har börjat planera flyttar, studier och framtiden och jag känner att det kanske är dags att jag börjar fundera lite jag också. Är väldigt sugen just nu att dra utomlands något år efter studenten och jobba som reseledare eller något annat kul, för att uppleva lite innan man sätter igång med plugg och annat på riktigt.
Dags att krypa till kojs, ha en väldigt bra helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0