Untz

Idag är det exakt en vecka till det att Eva-Lotta och jag hoppar på tåget ner till huvudstaden och Avicii. 
Det ska bli riktigt jävla nice och det är bara att hoppas att jag får komma till vårdcentralen imorgon så de kan fastställa vad som är fel i mitt knä. Förhoppningsvis är det inget långvarigt men om inte annat så kan de dokumentera skadan ifall att jag skulle få problem i framtiden. 

Så här ser det vänstra knät ut just nu, och det skrämmer mig lite. Det värker inte på samma sätt som innan men ont gör det fortfarande. Som man kan se så är det väldigt svullet, knäskålen syns nästan inte.

Förutom det har jag sjukt ont i magen och en huvudvärk som ligger och gnager. Det är alltså inte så bra med mig just nu, men jag kämpar på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0