Are you strong enough to find another way?

Först och främst apropå bilden med Lorentz & Sakarias så ber jag hemskt mycket om ursäkt för att jag såg ut som röv.

Sitter här och ska alldeles strax tvätta ansiktet och krypa till kojs, ladda inför morgondagen. Mest troligt (har iallafall FÖRSÖKT lova mig själv) blir det ett gympass innan jobb 14-19, och om det inte blir det måste jag dammtorka och städa rummet. Ser ut som jag vet inte vad och det vore skönt att slippa det precis innan mamma och pappa kommer hem igen.

P.S, har hållit utmaningen än så länge, inget godis, läsk eller glass. HEJA MIG! Har dessutom upptäckt att det är bra att försöka begränsa sig lagom mycket, istället för eat clean-challenge jag försökte mig på förut då jag förbjöd mig själv nästan allt. Liksom att jag försöker kicka själva sockerberoendet först och främst. Risken är att man ger upp helt och släpper allt istället för att hålla det på en rimlig nivå annars.

Sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0