You don't want to be alone

Sitter här med en tekopp och känner mig mysig i mina nya pyjamasbyxor och mina gosiga duntofflor.
Sov länge idag eftersom jag hade migrän hela natten och blev då hemma från skolan. Nu var det liksom tänkt att jag skulle vara poetisk och inspirerad till att blogga mycket men ni vet ju lika väl som jag att jag inte fungerar riktigt så.
Har i alla fall köpt två nya träningströjor, och oj vad jag blev sugen på att gå till gymmet då. Vem vill inte vara en stor lila färgklick i tillvaron som dessutom gör alla andra svartklädda tråkisar glada liksom?
Imorgon efter skolan är det tänkt att jag ska köra ett pass ben/mage och sedan ska jag väl träna innebandy på kvällen också.
Åh, jag mår så bra nu. Fysiskt mår jag riktigt bra nu, psykiskt mår jag okej. Det hade kunnat vara bättre, but hey, I've been worse.



Kommentarer
abel

SNYGG!!!

Svar: thnx able!
Sofia Berglund

2013-02-15 @ 08:07:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0