That's where my demons hide

Blev lite smått sugen på att känna mig musikalisk så jag drog fram min guitarra och spelade och sjöng lite. Nackdelen är ju den att jag inte är så värst bra på gitarr och egentligen tvivlar på om min röst är så mycket att ha också men jag blev sugen så that's what went down.

Funderar allvarligt talat på vad jag ska göra med mina pengar för tillfället.
Jag har pengar sparade, så jag skulle kunna köpa en TV nu om jag vill, men min mor och far ska eventuellt byta sin snart så då får jag ta deras. Är sugen på ett par bra hörlurar, Urban Ears som jag suktat efter i flera år. Nya träningskläder.
Jag vet liksom inte. Känns som att jag bör investera i lite saker som är bra i vardagen också, något som gör mig glad. Och bra hörlurar lär ju vara rätt nice, med tanke på att man helt glömmer bort begreppet "bas" när man använder apples vita. 

Men, så är ju jag också känd för att inte kunna hålla i mina pengar. Som mina föräldrar sagt sen jag var liten "det brinner i plånboken". 

Dock tror jag faktiskt att det får bli ett par nya löpartights, det har jag nog förtjänat. Om inte annat får jag så lov att förtjäna det.

Jag måste i vilket fall köpa hårfärg på stan imorgon, för det här går icke. Intensivtoning eller färg? Intensivtoning är ju lättare att bli av med.. men.. Ja. 

Åh, denna tankspridda hjärna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0