It may sound cheesy...

.. But stars can't shine without darkness.




Ett rätt så dåligt försök att fota lite stjärnor, tålamodet var inte det bästa (har inget tålamod alls över huvud taget i vanliga fall ens). Gav upp rätt fort om man ser på antal bilder, men eftersom jag hade så lång slutartid kändes det som en evighet. I slutändan blev det ungefär två stycken bilder som var rätt ok, hade jag haft mer tålamod och inte varit så trött hade jag nog nått bättre resultat. Men, det finns ju gott om vintertid och kalla, mörka kvällar kvar så jag sparar det. Ylva har säkert några synpunkter på detta, isåfall får hon gärna kommentera eftersom jag strävar efter att bli bättre. Längtar som satan till fotokursen i höst.






Kommentarer
Ylva

Ser bra ut! Du kan ju utelämna månen nästa gång men siktigt snyggt!!

Svar: jo jag vet, märkte att den förstörde hela bilden! tack förresten :D
Sofia Berglund

2013-01-25 @ 22:53:10
URL: http://www.ylvaminnie.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0