Innebandyhelg

Helgen har tillbringats till största del i innebandyns väder.
Igår spelade vi vår egna match och idag tittade jag på när herrarna här i stan spelade mot Sundsvalls IBF.

Herrarnas match var sjukt bra och hela läktarna skakade när det stod 8-8 och var tre minuter kvar av matchen. Alla var inställda på förlängning och därför kom det som en chock när Sundsvall fick en kontring och gjorde 8-9 när det klockan stod på 19.59. En riktig sån match som bara händer i filmer, typ. Hade klockan ringt en hundradels sekund tidigare hade inte målet hunnit räknas..
Aja, sånt som händer, bara för grabbarna att ladda om. Nu ska jag se om jag kan övertala min mor och far att ha lite filmmys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0