You only want to see me breaking

Fotograferingen/intervjun gick bra (hoppas jag). Emelie fick hålla i en dator och jag en kamera för att vi skulle se ut som superbloggare.

Efter skolan hämtade vi ut biljetterna till tågfärden imorgon och jag införskaffade två par görsköna (man måste väl öva på Göteborgsmålet när man liks ska dit) shorts för ett rätt okej pris. Kom hem, rastade hunden och tog en powernap.
Har nyss ätit middag och ska försöka träna lite på Adam även fast det är ganska lönlöst.

Jag är i alla fall taggad till tusen på innebandyträning ikväll! Lite nervös, men fy satan så skönt det ska bli att få köra en träning för första gången på flera år. Det här året har varit fyllt av risker, men har man rätt inställning kan faktiskt risker bli till chanser!
För ett år sen hade jag aldrig någonsin vågat prova mig på att spela igen. Kanske är det tack vare älskade Anna som jag börjat få perspektiv på saker och ting. Tack, isåfall!

Nu blev det precis ett sånt tråkigt inlägg som man inte ska göra. Får väl bjuda lite för att rädda mig själv. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0