You know that I could use somebody

AAAAAAAAH JAG BLIR GALEN. 
Hade skrivit ett långt och fint inlägg till er här, men såklart att bloggjävla.se raderar ut varenda liten konsonant.

Jag är i vilket fall supertaggad för en ordentlig photoshoot med Ylva, trots att jag inte har en aning om när den blir (om den blir..)
Jag är INTE taggad för skolfoto imorgon. Har halvt bestämt mig vad jag ska ha på mig men ändå inte. Så näe, jag är inte redo.
Blir inte bra på klasskort och det suger hårt i magen att en hel gymnasieskola ska se mig.


Nu: en kopp te och inskickning av engelskauppgiften vi hade tills 00.00 ikväll.

Godnatt!


Kommentarer
Ylva

DEN BLIR! Vi måste bara hitta lite tid! Och ideer..

2012-09-20 @ 22:02:59
URL: http://www.ylvaminnie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0