Some nights I don't know anymore

Ja, hörrni! Så var det måndag igen.
Igår övertalade jag min käre far att vi skulle ut och köra och det gick faktiskt riktigt bra. Han tyckte att jag var lite okoncentrerad, haha. Lillpappsen. 

Jag har egentligen matte om 18 minuter men eftersom jag vaknade upp med en fruktansvärd huvudvärk imorse som inte ville försvinna så åkte jag hem på lunchen.
Jag som hade tänkt träna och simma idag. Får bli imorgon om jag är kryare då. 

Jag och storasyster Caroline åt nyss toast och o'boy till lunch, riktigt delicia eftersom det var så längesen.
Hon har nu skaffat twitter och läser igenom mina gamla tweets (hoppsan). Hoppas innerligt att jag inte skrivit något elakt om henne, isåfall får jag nog stryk.

Nu ska jag ta en alvedon och lägga mig i min onepiece i soffan en stund och sen studera litegranna. 

(Tänk om man tyckte det var så här roligt att engagera sig nu för tiden..)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0