Om du visste vem jag är

Förstår inte alls vad min bloggapp har för jävla satans problem. Det funkar helt enkelt inte att lägga upp bilder från telefonen. Värdelöst som satan.
Det har varit en hård vecka, särskilt för mig som är förkyld. Jag har pluggat nästan varje dag och då jag inte gjort det eller varit i skolan har jag legat utmattad på soffan och sovit.

Längtar efter att bli frisk så man dessutom kan sova hela nätterna. Annars leker livet, biljetterna till Göteborg har kommit nu. Har bestämt mig för att höra Jonas Gardell för min enda seminariebiljett. Tror att han kommer vara väl värd pengarna.
Annars har jag bränt så jävla mycket pengar på saker jag inte har en aning om.. Måste ta ut dem från kontot så jag har lite koll.

Jag har i alla fall köpt en fjällräven kånken. För dyra päningar. Tänkte visa den i det här inlägget men eftersom bilder inte funkar.. What to do, what to do.

Godnatt!



Kommentarer
emelie

vad är det för bloggapp du har??

Svar: blogg.se
Sofia Berglund

2012-09-09 @ 11:24:26
URL: http://nordinemelie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0