Let me hold you for the last time

Sitter här och funderar lite. På om jag ska köpa min storasysters dator eller inte. 
Känner mig kreativ, fingrarna kliar (så som de ofta gör när jag är lite trött) men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. En bok? En novell? Ett blogginlägg?
Vad ska den handla om?

Känner lite av den förvirringen Ylva (klicka här) beskriver att hon känner om sin fotograferingskreativitet. 

Jag vill så hemskt gärna skriva, det spelar egentligen ingen roll vad jag skriver om, allt brukar bli relativt bra i slutändan. Tror jag riktar in mig på något känslosamt men jordnära, något som står nära mig
Jag återkommer möjligtvis med en smakprov inom kort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0