I am not a robot

Hejsan hoppsan Karlsson! ("Hejsan hoppas lillebror!" ska ni då svara.)

Idag började vi 08.00, matte med Gunnar. Jag kom inte direkt någon vart men det var en skön lektion att starta dagen med. Det är (som bekant från tidigare inlägg) Matildas födelsedag idag. Gulligaste lillkorven♥
Tänk att det snart är jag som bara har ett år till myndigheten och födelsedagsfika. 
Då ska jag banne mig bjuda ut hela folket hit till bushen. Äsch, nu spårade jag lite här känner jag.

Vi hade historia efter det, då vi såg en film vi sett tidigare så jag satt och ritade ett självporträtt. Bara för skojs skull, fy fasen vad jag nu förstår att Bosse gav mig ett G i bild.
Mor och far är bortresta på varmare breddgrader och jag är ensam hemma för tillfället. Ska snart gå ner med mat åt Caroline. Funderar på om jag ska gå ut och fotografera lite. Äntligen är det ju bra väder!
Det var skönt att orientera idag men jag blev så himla förbannad när någon hade flyttat runt kontrollerna. (morr...)
Lätt för mig som annars suger på att läsa kartor att hitta där man skulle stämpla då.


Som min mor brukar säga, det här duger inte! 
Återkommer eventuellt med lite bilder. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0