Vampire Diaries & Städning

Imorgon ska jag alltså upp tidigt (om jag är kry det vill säga) och städa ur Experts nya lokaler eftersom de snart ska flytta in dit.
Jag skrev upp mig på första passet, vilket är 10.00-12.00 och måste då ta en buss som går 09.20 in till stan. Känns lite smådrygt på en lördag, men det kommar vara fetavärt det när vi drar till Italien nästa år.
Efter det står det mellan ett gympass eller att driva runt lite och bara slappa innan herrarnas match klockan 14.45. Mest troligt bara slappa eftersom jag inte är riktigt kry.

Nu ska jag duscha och sen hoppa i säng, snart är det min födelsedag!! OJOJ!!
Närå, 17 är ingen speciell ålder att fylla. Annat om ett år, gosse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0