We are the voices inside your head

Avslutar den här veckan med en glatt, eller ja, kanske betydelsefullt inlägg.

Jag har haft en rätt dålig vecka, men de kvällar jag varit med Emelie har hon verkligen lättat upp min vardag. Lilla, lilla Emelie. ♥

Jag tänker att om det inte hade varit för Lilla Lubbe, att vi båda faktiskt vågade visa våra författarkunskaper så hade vi aldrig någonsin varit så här nära varandra. Det här kan vara det bästa som hänt mig under hela våren. Att jag vågade ta steget att blotta mig inför "hela" Härnösand. På köpet förutom bättre självkänsla, bättre självförtroende och att sätta dem som inte tidigare trott på mig på plats så fick jag även en helt fantastisk vän. 
Någon som tänker väldigt likt mig, och som har precis samma intressen som jag. Genom henne vågade jag också ta steget tillbaka in i fotbollens värld. Jag har blivit så enormt utvecklad som person, bara genom att finna någon som egentligen bara funnits några kilometer ifrån mig tidigare. 



Min söta lilla glädjekorv!


Kommentarer
emelie

vadå liten? JAG ÄR STOR OCH DU ÄR LITEN FATTARU DET DITT LILLA KRYP?!?!?!?!?!? hihihi älskar dig med<3 fattar inte hur vi har missat varandra förut...soulmate<3<3<3<3

2012-05-14 @ 18:10:47
URL: http://nordinemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0