AMAGAD

Är så underbart förälskad i William Spetz!! Moa och jag har suttit och kollat på klipp av honom heeela dagen..

Ikväll är det fotbollsträning som gäller, denna gång på KA5-planen. Innan dess hoppas jag få till en ny profilbild, känns lite svårt att lyckas med dock.. MEN SOM YLVA BRUKAR SÄGA, YOLOOOO.
HEHE. Tänk er mitt krigsrop där.. Mhm!

Fredag alltså. Fredag fredag fredag. Som vanligt fotbollsträning, som jag redan påpekat. Sedan kommer jag vara såå död att jag kommer se det senaste avsnittet av Vampire Diaries och sen däcka. Skön-t. Kommer förmodligen läsa lite Harry också så jag får börja läsa nästa bok och till slut den bok jag längtat efter så länge: Dödsrelikerna.

Kanonbra fredag om ni frågar mig. Hoppas ni får en trevlig kväll!
(P.S, inlägget bör klassas som humor, kolla bara på min wünderbara Emelie här under. Och ni ska ju kolla på klippet också, så klart.)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0