Sleepmode - on

Jahaja. En ny dag påbörjad.
Det blev aningen senare än jag hade tänkt mig.
Har suttit och tittat på gårdagens avsnitt av Big Brother och filosoferat lite.
Kommit fram till ganska mycket och känner mig nöjd.
Skulle dock egentligen ha duschat nu ikväll men nu är det för sent, haha.
Mamma och pappa kommer få rage om jag duschar nu, särskilt eftersom de tror att jag har varit hemma för att jag är sjuk och har nu förbjudit mig på allvar att titta på BB på kvällarna.
Eftersom jag sov till halv två idag känner jag mig dock inte redo att gå och lägga mig än, och Vampire Diaries var riktigt spännande sista avsnittet jag såg..
Ni förstår säkert var det här kommer leda någonstans!
Hörs imorgon!


Kommentarer
linnsan

får du inte kolla på big brother??? får väl uppdatera dig då...

och sofia, det gör ont:( armen är helt död..

2012-03-28 @ 18:17:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0