Hola!

Hej på er!
En helt ny blogg var det ja, någon som känns mer som mig. En helt ny start för mig. Här vänder det.
Jag orkar bara inte med devote, så jobbig.
Det är lite krångel med designen här just nu (inte så vacker) men jag löser det så fort jag kan och så fort jag får tid.
Det får duga än så länge.
För att ni ska lära känna mig (även om ni förmodligen är folk som redan känner mig) så ska jag varje dag i 15 dagar berätta något om mig själv.
Ska göra upp en lista så jag vet vad jag ska skriva om så det är lugnt.
Om jag känner för det så blir det kanske ännu fler.
NU: tittar jag på Tillbaka Till Vintergatan och ska alldeles strax sova. Ha en riktigt bra kväll, alla glada!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0