Comparisons are easily done once you had a taste of perfection

Det var då inte den lättaste träningen jag har varit med om.. Det gick rätt okej, har dock kommit till insikten att jag måste bli tuffare och våga mer. Det fastnade snöklumpar under dojorna konstant och jag önskade något jag aldrig önskat förut - att jag hade tjocksockar i fotbollsskorna och slalombrillor så jag kunde se någonting. Rena rama snöovädret. Bollen var skithal och rullade snabbt som attan, man hann helt enkelt inte med.

Nu har jag skivat upp återstoden av min melon och har tagit fram chokladkakan jag fyndade på Ica Maxi för fem kronor igår.
Nu laddar senaste avsnittet av One Tree Hill för fullt. Ska se gårdagens avsnitt av Big Brother eftersom jag missade det och sen också dagens. Ska väl hinna med OTH också. Dags att sätta igång!
Ha en bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0