Are you frightened 'cause I'm frightened?

GOOOODMORGON!
Nä, okej. Lite väl hurtigt tonfall.
Har fått sova okej inatt förutom några smärre mardrömmar, om man ens kan kalla dem det. Snarare typ förvirringsdrömmar.
Idag är det i alla fall fredag! *happy* :D
På schemat står en låång skoldag med teckenspråksläxan som jag inte kunnat göra, nationella prov i svenska och självklart matte utan hörlurar (eftersom jag verkar vara helt sinnesförvirrad och handikappad på att lägga ned dem i jackfickan). Kom nu på att jag har dem i jeansfickorna. Fuck. Hoppas inte mamma tvättat dem. Sedan ikväll har jag också fotbollsträning och det ska bli riktigt skönt. Särskilt att få sova sen när man kommer hem och har ansträngt sig!
Ångesten väller fram, så jag tror jag avslutar inlägget med att hata lite på halebop dessutom som inte har varnat mig att mina gratis sms var slut. Ja, läsare. Jag ligger 200 kronor back mars månad. Blir en trevlig räkning sedan. Snälla, smsa inte mig, jag har inte hjärta att inte svara..
Ha en bra fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0