03 - Vänner

Ja, vänner ja.
Beror ju på hur man tänker, sådana man umgås med i skolan eller de man berättar allt för?
Jag har rätt bra med vänner vilket som. Jag har världens bästa i alla fall, inget snack om saken. Åtminstone efter man rensat bort de som man märkt kräver för mycket tid och ork för att vara bra för en. Och i det fallet är ju självklart kvalitet bättre än kvantitet.
Jag ska inte nämna några namn, ni vet exakt vilka ni är. Ni som får mig på bra humör när jag inte känner för att röra en min ens en gång, ni som lyssnar på mig när jag har något spännande att berätta och ni som finns där oavsett vad.
Mina vänner är världens bästa, punkt slut.


Kommentarer
linn

<3

2012-03-30 @ 22:21:27
URL: http://linnbajomi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0