02 - Fritid

Japp, dag nummer två är här.
Alltså, min fritid.

På min fritid tycker jag om att göra nästan allt. Jag gillar att läsa (gärna fantasyböcker så som Harry Potter, Hungerspelen, Twilight), jag umgås med mina kompisar, spelar fotboll med Älandsbro AIK, gymmar på spegeln, åker väldigt gärna längdskidor, kollar på serier (Vampire Diaries, ONE TREE HILL!!, 90210, Glee). Jag gillar också att skriva, att "författa". Det är så skönt att bara låta fantasin flöda. Ett exempel på det är ju Lilla Lubbe-priset, där jag och två andra vann 2000 kronor var för våra noveller som vi skickade in.
Såklart så är jag väldigt fäst vid musik, lyssnar på den mest hela tiden och när jag känner för det och har tid så sjunger och spelar jag lite själv också. Inte för att jag är bra eller så, utan för att det gör mig glad. Musik är lovely!

Nä, nu har jag ett nationellt prov i svenska som jag måste arbeta med, talk to you later!
(Dödens skidutflykt med skolan, Matilda och jag. Gick rätt okej ändå måste jag säga.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0