01 - Familj

Första dagen på "Om Mig".
Min familj består av mamma Mona, pappa Thomas, systrarna Madeleine, Caroline och Josefine samt hunden Selma.
Jag har världens bästa familj även om vi alla kan gå varandra på nerverna ibland. Mina systrar är sex och åtta år äldre än mig, med andra ord är väl jag lite av ett "sladdbarn". Folk kan ju tro att jag är bortskämd eftersom jag är minst, och jag är väl lite mer bortskämd än var mina systrar var i min ålder men samtidigt försöker mina föräldrar att inte göra skillnad på oss så mycket, för att det inte ska bli orättvist.
Vi är en rätt stor familj, men eftersom både Madde och Jossi flyttat hemifrån med sina pojkvänner så är det jag, Carro, mor och far kvar, och Kristoffer som är Carros kille eftersom han är här ganska ofta. Det känns småtomt när det inte är så många här hemma men det är också skönt eftersom man kan få större rum, mer privatliv och allt sånt. Det känns mest tomt när Carro inte är hemma och just nu är ju hon och Kristoffer i Thailand, så hej här är jag forever alone på min storasysters rum.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0