We began to swap our places

Hej på er!
Hade en enormt trevlig kväll igår med god mat, god efterrätt och roligt sällskap.
Vår lilla Emelie är 18 år nu, Linn och jag gjorde små bakelser av muffins jag bakat. Riktigt goda och väldigt fina!

Nu ska jag snart käka lite pizza med Carro, ska bli sjukt gott.
Imorgon är det skola, det värmer dock att veta att jag inte har något att göra på lektionerna för jag är färdig med allt utom en historiekomplettering. Så sköönt!
På tisdag är det sjöslaget, så då ska vi heja på våra treor. Vi ska ha antingen svart eller vitt på oss, sa de. Det gjorde naturarna liiite förbannade för de hade tydligen tänkt ta svart.
Jaja, det får bli som det blir, hoppas på bra väder bara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0