There's just no turning back after your actions

Hej på er!
Idag har varit en dag då jag avverkat ett prov, en uppsats och snart ska lämna in en debattartikel. Det enda jag har kvar att göra i skolväg är nu två nationella prov i spanska samt en historiekomplettering.
Mitt ekonomiprov gick svinbra (tror jag..) och det har jag väl en kompis att tacka för.
Vi hade match nu ikväll på högslätten, jag var inte ens sugen på att spela innan den började men när vi klev ut starkt och ledde första halvlek med 2-1 för att sedan tappa och förlora med 5-2 så kändes det inte som att jag gjort någon större insats. Fick världens smäll på foten och blev tvungen att kliva av. Nu ska jag stoppa i min bettskena och ta mig en god natts sömn. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0