Jag orkar inte slåss

Hahahaha, märkte igårkväll att jag i mina tio senaste inlägg alltid börjat med "hej på er" och jag ber om ursäkt för enformigheten.

Idag har jag fått veta att jag får ett B i naturkunskap och ett A på mitt ekonomiprov. Jag ska fixa färdigt med historiekompletteringen så är jag färdig med skolarbetet sen. (Mycket möjligt att jag får göra om ett helt grammatikhäfte i svenskan eftersom alla andra tydligen ringat in en massa fler uppgifter än mig.. Så alltså har jag inte gjort allt jag ska.)

Imorgon blir det teckenspråk, svenska, matte och sjöslaget!
Sedan är det ju en självklarhet att kolla på HFF division 4 innan träningen som då blir försenad. Match på onsdag (osäkert om jag ens blir uttagen dock.)

Åh, bara jag får bort all stress så ska jag fan i mig bara leva. Leva leva leva.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0