Du kommer aldrig mer bli dig själv

Värderingar. Värderingar, värderingar, värderingar.

Idag har jag fått reda på två stycken usla betyg, den här gymnasiereformen suger för oss som är försökskaniner.

Annars har jag haft en slapp dag. Jag har varit och hejat på SPSP, SPME och SPSK på Sjöslaget. SPSK kom trea och Estet vann (såklart). Gäller inte reglerna för dem alls? VARJE år är de fler än de får vara. Särbehandling är vad det är. 

Sitter just nu och funderar inför match och laddar in lite Kent i iPhonen. Hade nästan glömt att jag hade Kent-boxen.

En störelsemoment för mig är, de som agerar som riktiga Harry Potter-fans men som fan inte ens har läst böckerna. Ett otroligt störelsemoment är vad det är. Om man tror att man vet allt om Harry Potter men inte har läst böckerna, då är man körd. Emelie, du förstår vad jag menar, soulm8.









Matildas och min fågelbebis som inte var folkskygg för fem öre (försökte fan skrämma bort honom) men han försvann inte. Vi döpte honom till Gullefjun och han låg och solade med oss i stadsparken en bra stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0