Som av en slump dök du upp

Blev alltså, helt random så att jag köpte storasysters systemkamera. Vilken hon använt ungefär fem gånger så det känns som ett riktigt bra köp.
Har suttit och fifflat med inställningar men tänker att jag nog inte får så mycket grepp om det i endast lampljus och då det är mörkt ute så jag funderar på att göra ett nytt försök imorgon när det är soligt (hoppas jag att det är åtminstone.)

Nu kommer säkert Fotograf YlvaMinnie sitta och tänka exakt vad som är fel med dessa men jag ber er att observera att jag fortfarande är så nybörjare man kan bli.








Kommentarer
Ylvaminnie

Ser bra ut för att vara nybörjare och i det ljus du hade tillgång till (: Keep up the good work!

Svar: ylvis då <3
Sofia Berglund

2012-12-14 @ 23:24:20
URL: http://www.ylvaminnie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0