Chasing pavements

Sitter här efter en ultimat första dag på lovet.
Eller ja, ultimat är den väl inte än, men jag har sovit superlänge och legat och kollat på serier hela dagen. Är på väg mot duschen och sedan blir det julkalendern med mor min och efter det väntar en kväll i staden med Josse. Övernattning och stadsbesök imorgon och sedan också The Hobbit imorgon kväll. Dessutom var vi och fikade igår innan jag drog iväg och åt mig mätt för en vecka framöver på farmors köttfärssås!

Vem är bättre att spendera början på lovet med om inte min Josefin?


Kommentarer
Gela

Jag ser att du dricker isté! ;)

Svar: självklart gle, vad annars?;)
Sofia Berglund

2012-12-21 @ 13:19:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0