La mano arriba, cintura sola

Hola muchachos!

Precis fixat färdigt med en bloggdesign (alltså inte min) och förstår VERKLIGEN INTE hur blogg.se kan ha gjort den nya designen så jävla svår att förstå..?

Sommarlovet går mot sitt slut, på torsdag klockan 13.00 är det upprop för alla tvåor och treor i Landgrenshallen. Helvete vad fort den här sommaren har gått, säger bara det. Har knappt hunnit göra någonting och vädret har inte hängt med ett piss. (Ursäkta mitt stackars språk.)

Är i vilket fall redo för ett nytt år med nya möjligheter, nya rutiner och nytt folk. (Ska bli skönt att inte vara minst, hehe.) Blev tillsagd av min kära fashionista Izabelle (klicka här för att hitta hennes fantastiska blogg och underbara bilder) att jag skulle uppdatera oftare, och självklart är det därför jag sitter här just nu.









Kommentarer
Ylva

Fin Sofia!

Svar: tack ska du ha, ylvis!
Sofia Berglund

2012-08-21 @ 13:47:33
URL: http://www.Ylvaminnie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0