Strong, stronger, the strongest

Sitter och tittar på Troja (igen). Den går på tv just nu så det kan man ju inte missa!
Skulle tippa på att det är min nya favoritfilm, så bra.

Matchen idag gick ju inte så jäkla bra om man ser från lagets perspektiv, tycker dock att jag gjorde bra ifrån mig. Jag var hela tiden fri på min kant, ropade men fick helt enkelt aldrig boll, så jag tycker jag gjorde rätt. Ropade när jag var fri och försökte få boll. När jag gjorde det försökte jag spela vidare så mycket som det gick.
Som Classe sa i omklädningsrummet, det gäller att vi spelar ihop oss. Idag spelade vi inte som ett lag och det måste vi börja göra.

Nu står syrrans pojkvän och lagar mat och jag ligger helt död i soffan. Snart kommer mamma och pappa hem, hoppas på presenter! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0