Stay away from my trigger, I'm a loaded gun

Ska alldeles strax gå och lägga mig.
Träningen idag blev inställd på grund av vädret och det gällde även HFF:s match.

Istället har jag suttit hemma med mamma och pappa innan de far, tittat på Let's Dance och ätit lite onyttigt.
Nu sitter jag och lyssnar på den här underbart grymma låten!


Nu är det dags för mig att se om något nytt avsnitt av The Vampire Diaries har kommit, sen blir det sängen skulle jag tro.
Hela morgondagen har jag samhällsplugg att göra, sedan på kvällen blir det en lagfest med härliga brudar! (Oroa er inte, jag ska vara nykter)
I've got nothing left to prove to you, nothing. It all lies in your hands now.


Kommentarer
emelie

ååååååååh hat/älska låten<3

2012-04-23 @ 21:06:45
URL: http://nordinemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0