Lately I've seen what you've turned into

Tackar för en underbar natt med Linn och Emelie. <3

Ligger i sängen och läser lite Harry innan jag ska sova. Imorgon är en stooor dag! Jag ska heja på mitt lag hela dagen och sedan på kvällen blir det bastumys med lite härligt folk.
Söndag blir det förmodligen också fotboll men bara en stund, sen massvis med plugg. (Eftersom jag inte kunnat tagit tag i det tidigare, körde en Matilda.)

Min älskade storasyster kom hem från tre veckor i Thailand idag. Jag är så obeskrivligt lycklig så jag dör.
Dessutom har jag fått chansen att hjälpa någon som har hjälpt mig på grund av det hon gått igenom, och nu hjälper jag henne med något jag gått igenom. Härligt med den där känslan man får att bli uppskattad.

Nu ska jag läsa vidare, godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0