Dying my hair and listening to some música

Ja, kära vänner. Jag sitter just i detta nu med färg i håret.
Rödbrunt även den här gången, hoppas på lite mer genomfärgat nu dock..

Jag nyser ungefär var tredje minut med trotsar ändå min förkylning och ger mig av till staden med Linn och Emelie vid tolvtiden imorgon. Ska bli sjukt trevligt, har skrapat ihop lite pengar också. Tycker att min garderob behöver fräschas upp!

Nu ska jag försöka hålla koll på tiden och snart duscha ur det här. Och som mamma påpekade ungefär fem gånger, duscha ur långsamt och försiktigt.. inte skvätta på hennes nya draperi.. inte stänka omkring mig..

HÖRS SNART KORVISAR


Kommentarer
linn

haha oså blev de inte brunrött:( lillvännen...och garderoben fräschades sannerligen upp!

2012-04-10 @ 17:04:09
URL: http://linnbajomi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0