12 - Humor

Ni som känner mig och vet hur idiotisk humor jag har, ni kan bläddra förbi..
Min humor är sjuk, jag har nästan alltid roligt. Jag kan sitta och skratta åt mig själv när andra typ.. stirrar konstigt.
Ibland får jag till rätt så bra kommentarer, men det gäller att tajma rätt och det funkar väl kanske inte alltid..
Folk kan tycka att jag är för mycket ibland, och det kanske stämmer. Jag är väl lagom i små doser, men jag tycker att det är sjukt nice när jag får någon annan att le eller skratta. Känner mig som en glädjespridare. Kan verkligen bjuda på mig själv, en del tycker att jag är pinsam ibland. Ärligt, varför ska de skämmas för mig om inte ens jag skäms för mig? Om det är något jag älskar med mig själv så är det att jag kan skämta på min egen bekostnad. För mig känns det som ett tecken att jag inte direkt bryr mig om vad andra tycker även om jag gör det i många andra fall.
Lägger in några videos med min humor.
HAHA HUGA, STACKARNA :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0