05 - 5 saker jag hatar

Okej, förlåt så hemskt mycket mina små korvisar (Linn..).
Glömde faktiskt bort det igår. Men här kommer det, 5 saker jag hatar:

  • Spindlar (finns absolut ingenting jag hatar mer än dessa åttabenta äckliga små krabater)
  • Brutna löften (både från mig själv och andra, lova aldrig något du inte vet om du kan hålla.)
  • Skitsnack (också både från mig själv och andra, försöker jobba med att vara snällare. Det värsta är de som pratar massa jävla skit och sen när man möter dem i korridoren är det "HEJ GUMMAN *♥♥♥*". Man ba: I know what you said mf) vilket leder till:
  • Falskhet
  • Det enda som kan mäta sig med spindlar, som jag kanske hatar mer, är dåliga dagar. (Dagar då ingenting går alls som man tänkt, dagar som suger. Dagar då man bara vill sätta sig ned och bryta ihop. Sådana dagar som kan vara rutin för många under vissa perioder. Jävla bajsdagar.)


Kommentarer
linn

haha jag hatar allt det där med..spindlar toppar såklart listan, men falska människor alltså,och fult spel..uscha!!



hahah jag är korviseen:D

2012-04-02 @ 15:44:10
URL: http://linnbajomi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0